Deze plek is wegens hoog water op dit moment 28 januari gesloten. helaas staat dit ook niet op hun website. Zo te zien is het wel een prima plek. Wij staan nu op de parkeerplaats. Wellicht van te voren informeren?

Jeannette-Kieft

zeer goed gelegen, korte wandeling naar het prachtige, gerestaureerde stadscentrum. En met het zwembad heeft de plek ook een hoge recreatieve waarde, de benodigde voorzieningen zijn schoon en goed onderhouden, en de ruimte onder de bomen hoeft voor mij niet geharkt of gebetonneerd te worden...

Wohnmobilpark Okeraue