• november 2020

Eigenlijk op een vrij mooie locatie, ik stond daar om te overnachten en sliep goed. Helaas werd ik 's ochtends geparkeerd door leden van de tennisclub, ook al is de ruimte alleen bestemd voor campers.

• april 2018

Te kleine plekken, scheve plekken en hangplek voor de jeugd die tot diep in de nacht aan het feesten is op 20m van je camper. Snel weer vertrokken.

• juni 2017

Verharde parkeerstrook naast een onverharde weg. Niet helemaal plat. Tennisbanen en atletische ruimte naast elkaar. Stil. Geen maar- en verwijdering mogelijk te maken.

• november 2020

• april 2018