1 ster is hiervoor al te veel. Zo'n prachtige stad en dan een parkeerplaats bedekt met stof. Echt een schande voor deze stad. Wij reden verder.

• oktober 2022

Positief is dat de CP pal aan de Emsradweg ligt. Terrein bevat echter wel kuilen en gaten. Op de vrijdag dat wij er waren stonden er overdag veel personenauto's geparkeerd op het deel dat bedoeld was campers. 's Nachts heerlijk rustig.

Nergens.en.Overal

Zo'n vuil stortstation met een stoffige plek is heel beschamend voor de stad Rietberg.

• oktober 2022

Am Bibeldorf