Sanitair is inderdaad schoon, maar douches zijn niet gratis zoals aangegeven. Geheel was niet echt ons ding

MargaretenRuud

Hallo Margaretha, de douches op de camping zijn sinds januari gratis! Jammer dat je het niet zo naar je zin lijkt te hebben bij ons. We hadden het fijn gevonden als je wat uitgebreider had beschreven wat we beter kunnen doen. Hartelijke groeten Wesercamping Höxter

Prima plek, wel duur, 64€ voor 2 nachten. Sanitair was schoon. Wel mooi om te fietsen in de buurt.

LuiteJoke

Bedankt voor je vier sterren.

Prima camping, goede ontvangst. Broodjes service. Sanitair prima. Wasmachine & droger was na bijna 2 wkn op pad 'welkom'. Wij betaalden: 17Euro voor 2 personen + 3.50 Euro elektriciteit + Camper 11.00 Euro. Dit alles per nacht.

Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling. Groetjes van Höxter uit Weser kamperen

LuiteJoke

Bedankt voor je vier sterren.

Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling. Groetjes van Höxter uit Weser kamperen

Wesercamping Höxter