flüthi

Hallo, Jammer dat onze parkeerplaats u niet beviel. De hinder van de weg en spoorlijn is 's avonds en 's nachts zeer beperkt door weinig verkeer. Je was er ook op het moment dat het podium werd opgebouwd voor een concert in de buurt. Helaas hebben wij geen invloed op deze werkzaamheden. Hartelijke groeten Wesercamping Höxter

fijne plek! Wandelen, fietsen, voor elk wat wils. Overdag geluidshinder door de naastliggende weg…’s nachts rustig. Grijswater lozen alleen mogelijk bij chemisch toilet loospunt in toiletgebouw

Freizeitanlage Höxter-Godelheim