De plaats is helemaal in orde. Direct aan het water. Toiletten en douches schoon. Aan- en afvoerklasse. De prijs (19 €) voor een nacht inclusief 2 personen past ook. Douches kosten extra. Ik weet niet wat er is om hier over te klagen. De baas zegt wat hij denkt en dat is maar goed ook

Tobi-on-tour

Werden vriendelijk ontvangen er was eigenlijk geen plaats meer met stroom maar de beheerder zorgde ervoor dat we samen mochten doen met de buren. Leuk om te zien wat er allemaal langs komt varen. En broodjesservice.

Campinglatz Am Hahler Hafen