We verbleven hier een nacht op doorreis 😁 erg aardige exploitanten, we kregen elektriciteit rechtstreeks van een kabeltrommel. Water zou ook geen probleem zijn geweest, het is nog in aanbouw 😁 we komen graag terug op de volgende reis in deze richting

Sugarmamas

Mooie en vooral rustige plaats met zeer vriendelijke eigenaar. Een heel goede plaats voor één of meerdere nachten. Water en stroom inclusief. Net geen 5 sterren omdat je er niet kunt lozen. Als we weer in de buurt zijn komen wij zeker terug.

Anton59

mooie rustigeplaats waar ook grote campers welkom zijn. vriendelijke en behulpzame eigenaars. mooie wandel en fiets omgeving. water, stroom, wifi en afval container aan wezig

Stellplatz Ochtrup Langenhorst