harm-eikelkamp

Hartelijk dank voor de geweldige recensie. We zijn erg blij dat je het ongecompliceerde boekingssysteem ook leuk vond ;-) Bedankt en tot snel. Vriendelijke groeten uit Lake Willisee

Rustige plaats rondom meertje. Zijn 3 WC's en een douche. Reserveren via de website was zeer makkelijk Bij aankomst lag de inschrijf envelope al klaar. Omgeving leuke fiets mogelijkheden.

Welcome50

Bedankt voor de mooie recensie van onze parkeerplaats ;-) Tot de volgende keer, vriendelijke groeten.

heinerl62tanja

Hartelijk dank voor de mooie recensie ;-)

heinerl62tanja

Hartelijk dank voor de mooie recensie ;-)

• Zyfflicher Straße 33

47533, Kleef, Duitsland