deze plek bestaat niet meer! wordt nu gebruikt door skiërs en bussen!

Bosley

Hallo Bosley, onze plaats is elk jaar geopend vanaf 23 december. - 15.03. gesloten! (de openingstijden zijn goedgekeurd door onze gemeente met sluiting in de winter!!!) Verwijder deze slechte recensie. Hartelijke groeten Uw team van de camperplaats Winterberg/Stadt

• december 2023

• november 2023

Hebben er één nacht gestaan. Ongeveer 24 uur (waarschijnlijk enkele minuten meer, onder andere omdat we problemen hadden aan slagboom. moesten 44 € betalen. ! uitleg van slagboom ook enkel in Duits. voelen ons gewoon bedrogen!

Marco-Spildooren

Hallo, ons slagboomsysteem is een automatisch computersysteem. Het systeem factureert iedere 24 uur, zoals beschreven op het informatiebord. Alles wat langer dan 24 uur duurt, wordt nog een dag door de computer in rekening gebracht! Na betaling bij de betaalautomaat heeft u 30 minuten de tijd om naar de slagboom te rijden en de plaats te verlaten. Overal staat een uitleg op een bord in het Duits/Engels/Nederlands. Indien u technische problemen heeft, zijn wij bereikbaar op het kantoor aan de overkant of telefonisch. Ons systeem kan niemand bedriegen.!!! Verwijder deze oneerlijke beoordeling. Uw camperplaats in Winterberg/Stadt

deze plek bestaat niet meer! wordt nu gebruikt door skiërs en bussen!

• december 2023

• november 2023