Een uitstekende kampeerplaats die alles heeft wat zelfvoorzienende kampeerders nodig hebben (afval, V/E (alles inbegrepen in de prijs!)) Dat is geweldig 👍. De operator heeft de processen zeer goed georganiseerd, is hartelijk en staat open voor alle vragen. We zouden op elk moment terugkomen?

MarkAnton

Geweldige CP; gezellig ingericht. Alle plekken voorzien van elektra, water èn afvoer. Mooie omgeving. Behulpzame eigenaar die graag zijn voorzieningen optimaal wil houden en daarom enkele regels heeft opgesteld. Niet omdat HIJ horkerig is, maar omdat er horkerige camperaars onder ons zijn.

J&J_uit_Vught_NL

Eén van de beste standplaatsen die we ooit hebben gezien. Gelukkig zijn er geen sanitaire voorzieningen en dus nog steeds goedkoop. Maar je kunt beter de coördinaten gebruiken om er te komen, anders kom je in de prairie terecht

Wohnmobilpark Bingen