Landal Warsberg

Saarburg, Landkreis Trier-Saarburg, Rijnland-Palts, Duitsland

Foerby

in de omgeving leuke activiteit maar de camping en het landal park zelf zijn matig. Kleine plekken en verouderd sanitair, personeel voornamelijk scholieren zonder ervaring of kennis. We zijn wat verrast over de matige ervaring van een Landal park

Hoog gelegen camping. Sommige plekken met mooi uitzicht. Onze helaas niet, wel beschut door bomen, niet mooi vlak, niet gemaaid gras. Prima, voldoende sanitair. Winkeltje uitgebreid assortiment. Zwembad geen gebruik van gemaakt.

Landal Warsberg