Mooie lokatie ! Sanitair schoon . Op loopafstand naar centrum ongeveer 3 km . Ik had een dingetje bij stroom opwaarderen. Ben zeer behulpzaam geholpen door vriendelijk personeel.

Lieka100

CP 14 euro per nacht zonder stroom. Staan er wel rustig. Wij hebben gewoon onze kabel kunnen inpluggen en hebben stroom gehad zonder de kaart te gebruiken.

elsludo

Prima plek als je Trier wil bezoeken. Je stapt op de fiets en binnen 10-15 minuten ben je midden in het centrum. Verder geen gezellige plek om lang te staan. Gewoon lekker functioneel en alles wat je nodig hebt.

• In den Moselauen

54294, Trier, Duitsland