Campingpark Echternacherbrück AöR

Echternacherbrück, Eifelkreis Bitburg-Prüm, Rijnland-Palts, Duitsland

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

goede camping in voor- en naseizoen. In het hoogseizoen en met Hemelvaart, Pinksteren sta je op elkaar en kan je niet vertrekken wanneer je dat wilt (je komt niet weg met je kampeermiddel).

Nexxo1

2 nachten hier gestaan, prima camping, prima sanitair. jammer dat we een plek kregen vlak naast de brug waardoor we de hele dag autos hoorden. en de Fabriek aan de overkant was ook niet echt stil. dus prima camping, maar hangt af van welke plaats je krijgt toegewezen.

Markiep

Prima camping voor doorreis! Vriendelijke ontvangst door vrouw die Nederlands sprak! Sanitair keurig! WIFi gratis en uitstekend! Geen last van verkeerslawaai! Wij betaalden €21 met ACSI kaart! (2 personen)! Prima Italiaans restaurant als je links camping afloopt aan je rechter hand!

Campingpark Echternacherbrück AöR