Heerlijk rustig. Prijs klopt inderdaad niet...men was druk...eerst onduidelijk aan wie we moesten betalen: 1 nacht met hond €21,- let op route ernaar toe 'alleen voor landbouwverkeer'., gewoon doorrijden, anders kom je er niet.

In-den-Bosch

Eigenaars, verantwoordelijke van Campercontact, gelieve de prijs aan te passen aub. Geen verkeerde informatie geven. Ps, om de review waarden niet te beïnvloeden heb ik hierboven 4 sterren aangeduid

Postcamperke

Afgelegen maar zeer rustig. Goede uitvalsbasis om mooie motortrips te maken. Kostprijs klopt nietmeer, is inmiddels 20 EUR.

Ferienhof Neuhmuhle