• december 2022

Gestaan hier op 2e Kerstdag. rustige plaats naast wandelgebied en dicht bij centrum met een paar winkeltjes en restaurants. ‘S nachts lekker rustig geslapen met de ramen open. geen overlast ervaren.

Harryennicole

Prima gratis plek, voldoende ruimte en schoon. voor ons en de kinderen was het natuurlijk erg fijn dat we na een middag lekker zwemmen op dezelfde parking konden overnachten.

• juni 2020

Geschikt voor overnachtingen, ook voor dames langer dan 8m met aanhanger, gemakkelijke toegang, tegenover de SP zijn er winkels, plaats op ongeveer 2 km afstand, we houden niet van de plaats, goed Grieks restaurant aan de SP

• december 2022

• juni 2020