de plaats is mooi en rustig, maar duur. 22€ voor ruimte met elektriciteit per nacht. Water, afval, toilet moeten extra betaald worden. Er zijn geen kortingen bij aankoop van wijn. Eigenaren zijn vriendelijk, de wijn is lekker.

• oktober 2022

Als de prijs de € 10,- zou zijn - zoals aangegeven in deze app - zou dat prima zijn. Helaas moesten we € 25,- afrekenen voor één nacht. Wel een heel groot verschil en daardoor niet meer realistisch. Wij komen hier zeker niet meer terug.

Nico-en-Ellen

Een prachtige plek met grandioos uitzicht. We kregen visite van een vosje, een hert en twee buizerds die overvlogen. Heel bijzonder. Wel duur: zonder stroom, douche, afvalmogelijkheden etc. 19 euro!

• oktober 2022

Wein- und Sektgut Menk