prachtige plek zo gauw het beter weer word gaan we hier ook zeker weer naar toe maar dat word wel april top plek voor ons

Aangename camperplaats aan de Moezel waar men kan lozen en proper water kan nemen. Elektriciteit enkel op de plaatsen kort bij de ingang. 13€ +3€ voor stroom. Fijn om te fietsen. Bakker komt elke morgen en er is een klein voedingswinkeltje tegenover de CP.

ronpoe

mooie camperplaats met alle service. prijs op 4 september 12 € + 3 € stroom..

ronpoe

mooie camperplaats met alle service. prijs op 4 september 12 € + 3 € stroom..

• Am Moselstausee 18A

56858, Sankt Aldegund, DuitslandSitecode: 2824