Campingplatz Nahe-Alsenz-Eck

Verbandsgemeinde Bad Kreuznach, Landkreis Bad Kreuznach, Rijnland-Palts, Duitsland

Campingplatz Nahe-Alsenz-Eck

De locatie van de plaats is idyllisch en rustig, maar toch centraal tussen Nahe en Alsenz, aan de voet van de Ebernburg en de Rheingrafenstein, met het unieke panorama van de Rotenfels. De camping ligt direct aan de Alsenzmündung in de Nahe. Hoewel veel permanente kampeerders en de atmosfeer uit de jaren 80 de stad karakteriseren, is het toch een aanrader, vooral vanwege het behulpzame personeel en de geweldige locatie.

• Zur Alsenz 1

55583, Verbandsgemeinde Bad Kreuznach, Duitsland
  • € 20,00 • 1 apr. t/m 15 okt.

mooie plek aan het water met prachtig uitzicht. zeer vriendelijke ontvangst. sanitair is schoon beetje gedateerd maar wel fijne douche. Lidl dichtbij en prachtige wandelingen te maken. 2 p met camper en electriciteit iets meer dan €25. prima prijs /kwaliteit

CamperLeike

We stonden daar 24/6 op een vrijdag ochtend, lekker vroeg maar het bleek dat we hadden moeten reserveren. Jammer we moesten weer vertrekken

Schmucki

• € 20,00 • 1 apr. t/m 15 okt.