Prima tussenstop op weg naar de wintersport. Toilet en stroom voorhanden. Nette ontvangst met wijnproeverij. Mooie omgeving, waar zeker in de zomer genoeg te doen is, volgens de toeristische tips op de wc.

• juni 2021

Prachtige locatie. De gastheer zei ons letterlijk dat wij (alle kampeerders) hem gewoon op de zenuwen werkten. Hij leek gewoon overweldigd en lusteloos. Dan moet je stoppen met het aannemen van gasten of is het geld verleidelijk? Want uiteindelijk is de overnachting ook niet goedkoop

• september 2020

Prima CP bij een Weingut, waar je ook kunt deelnemen aan een wijnproeverij. Voorzieningen zijn aanwezig, behalve een douche. Een koelkast met diverse wijnen staat ter beschikking, uiteraard tegen betaling. Ook kun je glaasje nuttigen in de tuin of de binnenplaats.

• juni 2021

• september 2020