• april 2023

duur, luidruchtig, ver weg van het meer! mijn tip: rijd naar de overkant van het meer, daar sta je voor 9 euro dicht bij de natuur, het meer is veel dichterbij en de complete infrastructuur van het centrumpark is aanwezig. Toiletten (openbaar) zijn op loopafstand.

• februari 2023

€16 + stroom voor een glooiende Patkplatz, wij reden door.

kahe

Niet aantrekkelijk! Gewoon parkeerplaats. Te duur voor 16€/24u. Het meer is nog steeds een goede afstand te voet. We reden gelijk weg.

• april 2023

• februari 2023

€16 + stroom voor een glooiende Patkplatz, wij reden door.

Freizeitcentrum Bostalsee