Plaats bleek niet gratis. Mits ontbijt besteld à €10, pp mocht je wel zo staan, anders koste het €7,50. De volgende ochtend probeerde de beheerder daar nog €10 van te maken. Verderop langs de Saar stonden wel campers zo langs de weg.

• april 2022

goede CP je moet je melden in het boothuis vandaag 2e Paasdag 2022 is er niemand, blijven maar staan op goed geluk .

• juni 2021

Als camperaar ben je hier ongewenst. Jammer dat de plaats goed zou zijn geweest. In zo'n buurt willen we niet blijven.

• april 2022

• juni 2021