Deze ruimte kan nauwelijks meer als parkeerplaats worden gebruikt. Het is gewoon een vuile parkeerplaats. Momenteel bezet door bouwmachines en containers. Mijn aanbeveling is de parkeerplaats in Noswendel aan het meer met een prachtig wandelpad. Echter zonder VE

• juli 2019

mooie standplaats aan de rand van een mooi wandelgebied. In het beekje kunnen honden en kinderen spelen. Eerste dag zeer rustig gestaan. 2° dag ...Groepje jongeren aan de drank. Kregen ruzie met elkaar en begonnen met flessen te gooien. Inpakken en wegwezen!

• juli 2019

Kleine parkeerplaats in een zeer rustig deel van een klein stadje in de buurt van restaurants We moesten zijdelings parkeren omdat de koppelplekken meer geschikt zijn voor auto's dan campers. Omdat er niemand was, was dat geen probleem.

• Zum Wiesental

66687, Wadern, Duitsland