• april 2023

prachtige camping op mooie rustige locatie aan de Saale met vriendelijke eigenaren die voor je klaar staan, keurig onderhouden sanitair. mooie wandel en fietsroutes ( vraag eigenaar, hij heeft er verschillende liggen) wij komen zeker terug ✊

• september 2020

Zeer mooie plek aardige operator !! De plaatsen zijn erg mooi ingedeeld, net als de rest van de plaats. In het kleine restaurant word je begroet door aardige mensen en verwend met heerlijk eten. We komen graag terug !!

• april 2023

• september 2020