• juli 2021

Op zich prima camperplaats/camping maar wel relatief duur. Ruime plaatsen, wel gewoon onverzorgd grasveld. Lekker zwemmen in meer en dichtbij Elbe fietsroute. Douche is heerlijk maar voor privacy moet je gehele doucheruimte (inclusief inloopdouches voor badgasten) afsluiten.

• augustus 2020

Er zijn meer dan 10 zitplaatsen, maar slechts acht stopcontacten als ik correct heb geteld. Zeer rustige ligging (niet direct) aan het Elbe-fietspad. Ondanks het ongemak (eigenlijk is dit een badgelegenheid) vind ik de plek aan te bevelen.

• augustus 2020

fijne plek als het warm is en je wilt zwemmen of andere watersporten wilt doen. sleutel van de douche wc, borg 20 EUR. Er staan tenten, caravans en campers. lozen chemisch toilet niet mogelijk. hoe je water kunt halen is mij onduidelijk

• juli 2021

Seepark Barby