zeer rustige plek. Alle passagiers mogen drie uur in het zwembad en € 20 voor de ruimte. Elektriciteit en water zijn inbegrepen. 16Ah gezekerd

carsten68

Toiletten en douches zijn helaas alleen toegankelijk tijdens de openingstijden van het zwembad, voor ons dus pas vanaf 14.00 uur. We zijn er al een hele tijd...

• februari 2020

Geweldige plek bij het zwembad met een grote sauna. Zeer vriendelijk personeel. Campergasten kunnen 3 uur per dag gratis zwemmen. U betaalt een aanzienlijk lager tarief voor de sauna. Stil. Ook leuk om te joggen. Met of zonder hond. Helaas geen verwijdering.

• februari 2020

Freizeitbad Woliday