• april 2023

Wat een geweldige plek. Super vriendelijke en behulpzame mensen. Douches, wc, water tanken, lozen, ook toilet; alles is aanwezig. Winkels op loopafstand. Aanrader.

• oktober 2022

Mooie rustige parkeerplaats. Vandaag €17 betaald voor een stacaravan parkeerplaats inclusief elektriciteit zonder douches en toiletgebruik. We komen terug

flair1960

Aardige havenmeester. Mooi gelegen met veel fiets- en geocachemogelijkheden.

• april 2023

• oktober 2022

flair1960

Aardige havenmeester. Mooi gelegen met veel fiets- en geocachemogelijkheden.

Sportboothafen am Mittellandkanal