Wij onderschrijven de vorige review. Camping was overgenomen door een groep Britse travelers. Rond rijdende jongelui en intimiderend gedrag. Veel kabaal tot diep in de nacht. Ergste was dat er niets van werd. gezegd en dat wij ook niet werden gewaarschuwd. Het waren " gewone camping gasten" zij men.

Jan-en-Akkelien

absoluut drama. Grote groep Engelsen zeker 100 caravans verstoorde de mogelijke rust. s nachts harde muziek. volgende ochtend toiletten bijna onbegaanbaar smerig jammer wel mooi bos in de buurt. waarschijnlijk kwestie van pech hebben.

polskicamper#

Heerlijk rustige camping. Ideaal met hond. Direct vanaf camping wandelen in bos. Sanitair netjes en schoon. speeltuin voor kinderen. Grote plekken.

Heide Camp Colbitz