• april 2023

De boiler is zo klein dat twee warme douches niet mogelijk waren. De volgende ochtend bleek het camperveld wel gewoon geopend te zijn. Gevalletje oplichting, wij komen niet weer.

• mei 2022

We waren hier op 7 mei 2022, toe aan een nachtje camping met douche. Het camperveld bij de ingang bleek tijdelijk buiten gebruik, we kregen een plaats op de camping met privésanitair. Heel luxe, maar daar was de prijs ook naar: € 45 all in. De duurste plek in onze bijna 20-jarige campercarrière…

• augustus 2021

• april 2023