• augustus 2021

rustige plek direct naast de stad.

• september 2020

Mag m.i. de naam CP niet hebben. Gereserveerde plaatsen op (overdag) overvolle parkeerplaats die voor campers (ook de kleinere) veel te klein zijn. Blijft dwars parkeren over voor 3 campers. Wij zijn niet gebleven.

• juni 2020

parkeerplaats dichtbij centrum Haldensleben. edeka dichtbij, centrum dichtbij.Fietsmogelijkheden in de omgeving zie www.naturfreude-erleben.de. Geen voorzieningen.

• augustus 2021

rustige plek direct naast de stad.

• september 2020

• juni 2020