• augustus 2019

• juni 2019

droge dorre vlakte, wel ruim en goed sanitair .Stroom moesten wij wel betalen,€2,50 per nacht terwijl aangegeven staat op deze site dat dat gratis is. Voor een nacht te duur betaald. Geen voor- en naseizoensprijzen.

• juni 2019

We hebben hier 2 dagen op de camping gestaan. Hebben plekken voor camper op een aangewezen grasveld. Mooie gelegen aan een meertje. Hele goede sanitair. Zit ook een snackbar/restaurant waar je kunt eten. Supermarkt bij dorpje 3 km verderop.

• augustus 2019

Erholungscenter Jersleber See