berry-marijke

Alsof de tijd heeft stilgestaan...Op de nieuwe prijzen na dan We waren hier eind juli 2022. Prachtig bos. mooi uitzicht. Avondzon. Relaxed. Restaurant hiernaast in nauwelijks open. Nu betaalden wij maar liefst 30,- per nacht. Nieuwe eigenaar heeft grootse plannen. Sanitair is oud maar schoon.

• augustus 2020

We zijn hier op 24 augustus 2020 met veel ruimte onder machtige eiken direct aan het meer (Elbe oxbow lake). Havelberg en Tangermünde als bezienswaardige stadjes in de buurt. Eigenlijk te mooi voor een overnachting. Maar morgen rijden we verder naar Jerichow over het Elbe-fietspad.

• augustus 2020

Campingplatz Am Kamernschen See