• juli 2020

De camping is erg ongesorteerd en groezelig! Veel bomen en tentgroepen een beetje luidruchtig. Sanitair voor mijn voorwaarden te klein voor deze massa mensen zou ik zeggen reinheid van 10 sterren zou ik 3 geven. Zou ik hier niet weer vallen?

• juli 2019

Leuke camping direct aan de prachtige Bergwitzsee. Schone sanitaire voorzieningen. Zeer mooie operator. 16 km fietsen naar Wittenberg.

• mei 2018

Wij zijn op de camper plaats gebleven , geen voorzieningen, erg donker. Wel mooi gelegen.

• juli 2020

• juli 2019