wat een straf, wij moesten met de hond op een speciaal hondenveld. hek kon niet dicht, kale grond en uitzicht op containers. De douches zijn warm, maar erg klein, als je tas en kleding aan de deur hangt, is alles nat. zeker geen aanrader!

Evi&Wim

prachtige camping aan het meer ,douchen zijn goed lekker warm. lekker en goedkoop eten en drinken op terras daar. mooi helder water. was maar een nadeel wij hadden last van heel veel mieren

• Wiedersdorfer Straße 30

39126, Maagdenburg, DuitslandSitecode: 49941