• juli 2021

ondanks dat het restaurant dicht was, heeft de kok iets voor ons in elkaar geflanst en hebben we dus heerlijk gegeten. De omgeving is "vergane glorie". Als tussenstop op weg naar Polen prima en iig rustig

• juni 2021

De prijs voor deze plek op €0 zetten vind ik nogal misplaatst. We moesten ondanks het gebruik van 2 maaltijden in t restaurant toch betalen voor paar uur stroom. Zelfs €5.00. dat hebben we op de duurste plekken nog nooit betaald. Dat voelde ongastvrij.

• augustus 2020

Heel leuk team, goede keuken, elektriciteit als je het nodig hebt, heel rustig, altijd vrolijk

• juli 2021

• juni 2021