Camping direct aan het meer. Reserveren ook in september aan te raden. We hebben een mooie fietstocht rondom het meer gemaakt, met name de noordzijde is de moeite waard. Net sanitair; wat ons betreft een aanrader

Mario-en-Gerda

Lijkt op het eerste gezicht rommelig maar dat is niet het geval. Alles prima georganiseerd. Mooi fietsen en lekker zwemmen.

• juli 2021

Mooi gelegen aan meer. Kan rommelig druk zijn. Goede sanitaire voorzieningen. Mooie fietsomgeving. Wij betaalden €28,50/pn

• juli 2021

Campingplatz Seeburg