• december 2018

Het is geen camperplaats meer. Vannacht wel gestaan maar heel veel herrie van rondscheurende auto's van jongelui.

• mei 2018

We kwamen 's middags op het veld aan op 02.05.18 uur, maar maakten alleen een kop koffie en reden verder. Er was geen bordje met WOMO-pitchen meer en we voelden ons niet goed om daar te slapen.

• juli 2016

Grote plaatsen, geen voorzieningen. Zondag tankstation open voor verse broodjes. Komen wel jongeren met auto's om een beetje te hangen maar geen overlast van gehad, top voor doorreis.

• december 2018

• mei 2018