Afgescheiden plaatsen direkt aan het water.Sanitairgebouw met toilet en douche (1€ voor 6 min)Wij verbleven er twee nachten en kregen een gastenkaart met verschillende kortingen in de omgeving. Vriendelijke en behulpzame eigenaar .

rudyenheidi

Mooie parkeerplaats direct aan de Saale. Rustig en schoon. Mooie wandelmogelijkheden. Graag weer.

michelangelina

We stonden 31/5 - 1/6 op deze fijne CP aan de Saale. Veel groen en hoge bomen die voor schuduw zorgen terwijl je de satelliet er tussendoor nog kan ontvangen. Alle voorzieningen zijn aanwezig. Tarieven kloppen niet, zoals op zoveel plaatsen in de app. Wij betaalden €13, plus 2x €2,45 kurtax

Am Saalebogen