Mooie parkeerplaats direct aan de Saale. Rustig en schoon. Mooie wandelmogelijkheden. Graag weer.

michelangelina

We stonden 31/5 - 1/6 op deze fijne CP aan de Saale. Veel groen en hoge bomen die voor schuduw zorgen terwijl je de satelliet er tussendoor nog kan ontvangen. Alle voorzieningen zijn aanwezig. Tarieven kloppen niet, zoals op zoveel plaatsen in de app. Wij betaalden €13, plus 2x €2,45 kurtax

• december 2022

Helaas tot nader order gesloten. Dit kun je ook lezen op hun site.

• december 2022

Helaas tot nader order gesloten. Dit kun je ook lezen op hun site.

Am Saalebogen