mooie plek. geen toilet/douche. wel water electra afvoer chemisch toilet en vuil water. veel ooievaars!! langs de rivier is het prachtig!!

WillemDou

CP zoals het hoort. Campers hebben alles aan boord. RUST is er hier. Op loop afstand van de Elbe. +/- 850m. Vriendelijk ontvangst en behulpzaam. Water inname, stort zwart en grijswater gratis. Stroom betaald. zie foto.

• maart 2023

Zeer mooie rustige parkeerplaats en vriendelijke eigenaar. Een opmerking voor alle hondenbezitters. Er zijn veel teken in de Elbe-weiden. We hebben 15 teken van onze hond verzameld

• maart 2023

• 39615, Wahrenberg, Duitsland