Prima plek, echter in het donker rijdt je eraan voorbij als je afgaat op het icoontje op de kaart. Dat staat 2 straten verder aan de rechterkant. de garage ligt links vooraan in de straat.

Sliffert

Het is een prima plek om te overnachten. Kort aan de snelweg, waar wij overigens geen last van hebben gehad qua geluid. Stroom is aanwezig, tegen betaling. Wij zijn heel content met zulke plekken!

Niels32

De plaats is mooi aangelegd en zeer schoon, alles is beschikbaar alleen het toilet kan daar niet worden weggegooid.

Wohnmobilstellplatz in Rothenschirmbach