Zeer rustige plek rond een waterplas. Vriendelijke en behulpzame beheerders. Wij betaalden €25,00 pn voor de plek. Stroom pn €5,00 Douchemuntjes (4 minuten) €1,40 WiFi kun je kopen maar werkt volgens de eigenaar niet optimaal.

Meerstad

Mooie goed verzorgde zeer rustige camping. Grote plaatsen, prima restaurant, prettige medewerkers. Maar waarom nog die douchemuntjes? Standaardprijs €24 plus €4 stroom plus €2 voor 2 douches maakt toch €30. Maar we komen zeker een keer terug.

Tom-en-Heleen

prima camping nette ontvangst en zeer behulpzaam. prijzen zijn aangepast 24€ voor overnachting en 4€ voor stroom

Family Camp Kellerwiel