Oh man, wat onze voorgangers schreven overtreft elke beschrijving. Het is echt afzetterij, voor € 20,- kun je het afval niet weggooien en er is geen water om af te wassen. is Van mijn kant geen aanrader

• november 2023

20€ voor niets plus spa-belasting, geen water, geen toilet, alleen elektriciteit tegen betaling. De Harz heeft veel mooiere plekken te bieden. De stad is echter de moeite waard om te bekijken.

Shuby

je betaald veel geld voor alleen de parkeerplaats, en dat gaat alleen met een Duitse kaart, wij hebben aan Duitse buren gevraagd om voor ons te betalen. Water tappen ging ook niet , 2 euro’s erin gedaan maar er kwam geen druppel uit. Volgende dag 5 km doorgereden naar Darlingerode , prima plaats.

• november 2023

Katzenteich