• september 2021

Prima ontvangst en met maar 3 campers is 1 douche/toilet geen probleem. Bautzen op 11 kilometer. voor 2 nachten met stroom 32 euro. Broodjes liggen om 08.00 klaar voor de camper. Prima plek.

• augustus 2021

Fijne plek! Rust en gemoedelijkheid! Er is ook een zwembad! Dat was een aangename verrassing voor onze kleinzoon! Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat er maar één gecombineerde douche/toilet/wasmachine ruimte is. Dat is af en toe wachten op elkaar. Gelukkig hebben we eigen sanitair.

• augustus 2020

Mooie rustige staanplaats, mooie zichten en vriendelijk onthaal