• mei 2022

CP direct langs doorgaande weg, hetgeen ook te horen is. Sterk verwaarloosd wat ook te zien is aan de sanipaal. Geen betaalautomaat en ook niemand kwam geld ophalen.

• september 2019

We verwijderden ons en hadden een rustige nacht. Niemand kwam naar de kassier.

• april 2019

Is een rustige parking. Er zijn voorzieningen voor water te nemen (betalend) enzo maar deze waren buiten gebruik.

• mei 2022

• september 2019

We verwijderden ons en hadden een rustige nacht. Niemand kwam naar de kassier.

• april 2019

• Auer Straße 82