• augustus 2020

legen wc niet meer mogelijk

• juli 2020

Van 22 t / m 28 juni 2020 hebben we de parkeerplaats inclusief standplaats voor caravan gerenoveerd. Helaas moesten we de gebieden afzetten en waren er in deze periode beperkingen. We verontschuldigen ons voor enig ongemak. Het team van het Sporthotel in Neuhermsdorf

• juli 2020

Vandaag27-6-20 daar geweest:er hing een bord met een camperteken met een dikke rode streep erdoor. Geen camperplaats dus.

• augustus 2020

legen wc niet meer mogelijk