Café allen zondagnamiddag open. Heel rustig! Mijn vrouw had het geluk om ‘s morgens 2 vossen te zien jagen op muizen in de weilanden! Wanneer je geen service nodig hebt is het een aanrader! Uurtje onder Dresden!

• mei 2022

Absoluut ok voor een kort verblijf. Erg stil. Mooi wandelgebied. Afvoer van klein afval mogelijk. Anders geen V/E. Maar als Wohnlobilisten hebben we alles bij ons. We komen graag terug.

• juli 2020

Mooi rustig plekje aan bosrand. Café is alleen op zaterdag en zondag open.

• mei 2022

• juli 2020

Mooi rustig plekje aan bosrand. Café is alleen op zaterdag en zondag open.

Parking Talsperre