Veel schaduw door de hoge bomen. Het is naast de parkeerplaats voor het zwembad met veel ruimte voor de camper. Wij hebben alleen toilet geleegd, kost €2, sleutel haal je bij het zwembad.

• juni 2020

zeer donkere parkeerplaats zoals op een zijspoor. echt niets leuks. reed door. zoet water afvalwater elektriciteit alle voltooide openingstijden alleen tijdens de zwembadtijden. dt verwijdering niet mogelijk punt zullen we niet teruggaan.

• juli 2015

Prima locatie naast het zwembad. Midden in de natuur. Entree bij de prijs inbegrepen. Indien je elektra wilt hebben, dan binnen openingstijden zwembad arriveren / vertrekken. Hiervoor heb je een sleutel nodig (borg 5 Euro). Douchen kan ook in zwembad.

• juni 2020

• juli 2015