we betaalden €35 voor een zeer matige camping. gastheer is charmant en voorkomend, maar hij heeft zijn voorzieningen niet op orde. bijv. helft van de lampen in de sanitairvoorziening zijn kapot, warm afwaswater niet te vinden, etc.

vestalda

betaalden € 33,00. langs de weg verkeerslawaai. niet bepaald Kur zoals in Dld. geen voorzieningen op dat gebied. sanitair ok.

• augustus 2021

In verhouding erg duur. Geen vers brood op de camping. Geen voorzieningen voor lozen afwaswater en toilet, geen vers watertappunt

• augustus 2021

Kur- und Campingplatz Roland