Uiteraard is dit een tussenstop plaats. Al heeft deze plek voor ons gevoel niet een fijne plek. Tip: plaats staat aangegeven als P, niet specifiek als camper P.

gweitzel

Uitstekend. Als je een klein eindje doorrijdt vanaf de grote weg, kom je 3 ingangen naar verschillende parkeerterreinen tegen. Vlakke gravelgrond. Achter de parkeerplaatsen mooi gebied om met de hond te lopen. Daar is dan ook een loosplek voor vuilwater.

ROOTER

Prachtige plek voor een zelfstandige overnachting. Geen faciliteiten maar mooi, schoon en rustig.

Veranstaltungsplatz