Een goede plek voor één nacht. Elektriciteit is gratis. De plaats kostte ons € 15,00 voor één nacht. De plaats zou meer sterren hebben verdiend als de toiletten niet zo zwaar waren.

DukeDackel

prima toeven hier, de dijk over en je staat aan het water. Mooie plekjes en meestal is er nog wel ruimte. Let op: ook in het hoogseizoen is de winkel beperkt open ivm personeelsgebrek, bij latere aankomst wel even zorgen dat je boodschappen bij je hebt.

N&B88Family

We verbleven hier 3 nachten na een rondreis door Scandinavië. Prijs met elektriciteit en full-service 38 euro voor drie. Strand direct achter de dijk, restaurant en broodjesservice top! Alles was schoon, de mensen waren aardig. We bevelen je graag enthousiast aan!

Camping Am Niobe